26 Haziran 2008 Perşembe

üff püff

Okulun kapanmasından sonra neden hala blogla daha fazla ilgilenmiyorum bilemiyorum. Aslında herkes gibi bana da 24 saat az gelmeye başladı. Kendimi işlere kaptırmaktan başka bir şey yapamaz oldum. Kendime, hayatıma ayıracağım vakitten çaldığımın farkındayım ama bu konuda şu düzeyde çok da bir şey yapamıyorum. Neden hala bir tek işle uğraşma moduna giremediğimi bilemiyorum.

Bu arada tatil planlarımın hepsini bir kenara bırakmayı düşünüyorum. Bu tatili ne kadar çok istesem de şu an itibariyle o tatile gitmekten tamamen vazgeçmiş durumdayım. Bunda hayatımı hala bir düzene sokamayışımın büyük etkisi var. Kendimi ifade etmekte zorlanıyorum ya da tam olarak anlaşılamıyorum gibi geliyor.

Bilgi işlemde işler yolunda gidiyor. MRTG'ye teşekkürler grafik çıkarma işini o kadar kolaylaştırıyor ki bunu herkesin yapabileceğini düşünüyor insan. Yönlendiricilerin IPv4 grafiklerinin alınması işlemleri tamamlandı. Şimdi sıra IPv6'ya geldi. Bunun için yine MRTG elinden geleni yapıyor. Oluşturulan cfg dosyasında IPv6 trafiğini ayırt etmek için gerekli yapılandırma mevcut fakat normalden farklı olarak "cfgmaker"a verilen IP adresinin IPv6 olması da gerekiyor. Bu da aslında çok zor bir işlem gibi görünmüyor. Bakalım başka problem çıkacak mı? Aslında teoride bilinenin uygulamada hep duvara tosluyor oluşuna alıştım iyice :) ama azimliyim.

Avit'te ise işler ne kadar sona yaklaşmış gibi görünse de insanların mükemmeliyetçiliği biraz sorun olacak gibi görünüyor. Her ne kadar uğraşsanız da insanları tatmin etmeye bazen bu yeterli olmuyor. Mümkün olduğunca son teknolojik işler yapsanız da genelde insanları cezbeden tasarım oluyor ve malesef bu konu ile olan ilgisizliğim ise biraz sorun oluşturuyor.

Ve gelelim hayata işte onda çok söylenecek bir şey kalmıyor. Çünkü pek zamanım olmuyor. Sadece insanlardan biraz anlayış bekliyorum. Şu tempomda çok gergin olduğumun ve bazı şeylere gerektiği zamanı ayıramıyor oluşum her ne kadar problem olsa da bunun üstesinden tek başıma gelemeyeceğimi biliyorum ve biraz yardım bekliyorum. Hayatımdaki her şey ver herkeste sadece bir istikrar bekliyorum. Bu insanlar için biraz zor olsa da (çünkü insanlar ve fikirleri genelde değişken bir yapıda ve böylece söyledikleri ve yaptıkları da değişken oluyor) şimdilik bunu istiyorum ve aslında biraz buna ihtiyacım var o yüzden bu konuda ısrarlıyım.

Bu arada üyesi olduğum LKD'nin yeni YK'sına da başarılar diliyorum. Her ne kadar dernekte şu ana kadar çok aktif olmasam da bu konuda aklımın bir ucunda sürekli duran bir konu. Sonuçta insan bir derneğe sadece üye olarak sonsuza kadar huzurlu olamıyor. Aynı zamanda katkıda bulunmak da istiyor.

Her neyse bakalım önümüzdeki günler neler getirecek...

Hiç yorum yok: